luni, 18 iulie 2016

Sclavi la islamici? Nu va urma absolut nimic!

Ca să fiu consecvent în titluri şi în poveşti, uite că mi s-a oferit subiectul Nisa = terorişti, Turcia = puci... vrăjeli islamice ş.a.m.d. Ei, să nu credeţi că o să încep să reiau ştirile şi să povestesc şi eu pe aici că au fost 50 sau 80 de morţi şi că erau printre ei şi musulmani şi că şi Turcia este o democraţie săraca şi că şi ea trebuie să trăiască-că are drepturi etc. Dar de comentat o să comentez şi eu un pic.
Plec de la un articol din Adevărul:
http://adevarul.ro/international/europa/pozitia-brace-1_578c87d45ab6550cb8f690f7/index.html
că nu mă apuc nici să vă umplu de linkuri. Nu asta era ideea. Autorul articolului este deja distanţat de ştire şi intră în ce va fi şi cum. După părerea dumnealui. Cam asta vreau şi eu dar un pic mai ...oblic...
Nu credeam că eu, un umanist, voi ajunge să mă dezic de umanism. Toleranţă, drepturile omului, democraţie; libertatea individului, a conştiinţei, a credinţei, a orice suportă conceptul de libertate; apoi dreptul la viaţă şi toate prostiile debitate de noi ăştia, umaniştii. Cred că voi ajunge să militez pentru interzicerea umanismului. Prostia asta este cauza pentru care cultura în care m-am născut va muri. Mi-e frică de contemporaneitatea acestui incredibil fapt. Şi este mult mai aproape decît poate cineva concepe sau accepta. Vom "afla" cînd deja va fi prea tîrziu. Deja este prea tîrziu dar noi încă nu am aflat. În postarea precedentă vă povesteam că noi românii nu mai sîntem în stare să ne scuturăm de dominaţia ţigănească fără ajutorul Europei. Dar că ea, curva dracului, în loc să ne ajute, ne mai şi injectează direct în vene droguri ca să nu putem reacţiona. Că sîntem legaţi de scaun ca să-şi facă mendrele cu noi... este de la sine înţeles!
Uite că soarta ne răzbună. Ne/se răzbună, că ne-o trage şi nouă la grămadă. Curva asta de Europă şi-o ia din plin şi din greu, tot de la o minoritate. Şi violul ăsta e atît de dur şi de intens că îl vor simţi încă trei generaţii de-acum încolo. Generaţii care vor fi islamice, evident! Nu trebuie să mă credeţi pe cuvînt. Uite aici un video
https://www.youtube.com/watch?v=OUJNxRqrcyQ
(nu este originalul că nu mă ţin nervii să-l caut). Originalul a fost făcut de cineva de la Vatican, îngrozit că religia catolică va dispărea. Filmuleţul a fost făcut acum vreo zece ani, a circulat în circuit vaticănesc închis o vreme şi apoi postat pe Youtube. Curva asta de biserică catolică... nu reacţionează. Nu mişcă. Are bani, are proprietăţi, încă are imagine şi putere... dar e deja pe o autostradă din hîrtie igienică. La fel ca şi curva asta de Europă. Şi curva asta de Americă şi toate celelalte curve politice care stau cu capul în nisip şi îşi lasă curul afară pentru autoservire liberă oricărei caravane şi oricărui cămiloi.
Cea mai mare problemă nu ar fi terorismul. Chiar dacă nişte x-cap-pătrat omoară zeci şi sute de oameni cu fiecare acţiune a lor. Cea mai mare problemă este politica democratică. Deja în Europa de Vest apar liderii musulmani. Atît în comunităţi mici cît şi în parlamente. Într-o legislatură, maxim două (MAXIM 10 ANI!!!) vom avea majorităţi musulmane în parlamentele europene. Mai are rost să vă plictisesc cu procesele democratice prin care se vor "elibera" minoritarii musulmani de "dictaturile" creştine? Care dictaturi vor trebui interzise pînă la urmă. Cam la fel cu ce se întîmplă zilele acestea în Turcia. Teatru pentru fraieri, aşa cum a fost şi revoluţia televizată din România. Voi chiar credeţi că acest fost imperiu otoman chiar a murit şi a uitat şi a iertat? Chiar credeţi că nu are nici un amestec în tot maglavaisul ăsta din lumea arabă? Numai în Germania sînt cîteva milioane de turci (plus încă multe milioane de alţi musulmani) care şi-au păstrat absolut toate caracteristicile naţionale, culturale etc... Şi ăştia toţi chiar nu au "fir direct" cu patria mamă, ca în caz de ceva să dea şi ei vreun "impozit" ceva? Au dragii Menumorutului, au! Au ei legături şi au şi eu ce mă mai doare de cultura asta a rasei europene/ariene. Că ne-o dăm pe gratis contra unor iluzorii gogoşi umaniste. Care încep cu "doar şi ei sînt oameni"... Fir-ar el de adjectiv lăbărţat, omul ăsta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu